Project Description

Apeldoorn Congresstad

Video & social campagne

Samenwerken is de sleutel voor succes. Dat geldt zeker voor de meer dan 18 locaties die gezamenlijk Apeldoorn Congresstad vormen. Daarmee kunnen zij van zeer klein en intiem opschalen tot massaal; van 50 tot 5000 gasten. Om de diversiteit en gastvrijheid te vertalen naar de markt portretteerden we medewerkers van de meest uiteenlopende locaties. Hun passie voor de gast en hun binding met de stad spatten van het scherm en bepalen het positieve imago van Apeldoorn als reëele optie voor elk type evenement.

Bijzonder detail:
Als afgeleide van de hoofdfilm produceerden we een viertal social-story’s in rechtopstaand beeld formaat die als gesponsorde berichten via Facebook en Instagram worden ingezet.

Ander werk

VIDEO • FOTOGRAFIE • ANIMATIE

Welke samenwerking zie jij voor je?

LATEN WE PRATEN OVER KANSEN EN MOGELIJKHEDEN

Waar denk je aan? Werk jij samen met anderen en wil je die unieke kracht overbrengen op potentiële klanten? Wil jij laten zien dat de som van de delen groter is? Tijd om eens samen te zitten, lijkt ons.

LET’S TALK